Tröööööööööööööööööööööött
2011-12-15 <3 15:17:26
Vardag

Jag är himla trött. Asså jag lovar att jag kommer att somna innan middagen, sen det är faktisk rätt skönt att sova när man är så trööttt. Efter skolan så gick jag hem och fixade mellis och sen kollade jag på tv. Jag kommer tyvärr inte träffa pojkvännen idag eftersom han är på huset och jag är så tröött. Så jag kommer ta det lugnt och försöka att gå och lägga mig hyfsat tidigt så att jag kan gå upp halv sju eller kvart i så att jag hinner fixa mig och sen kolla på julkalendern. Och sen bara ta det lugnt innan jag går till skolan! Nu ska jag skriva klart en sak till skolan sen så kommer jag att sova! Hahaha, ha det bra! //Klara ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0