Fredagsmys ! ♥
2011-12-16 <3 18:05:18
Vardag

hola amigos ! ;)

Har nyss kommit hem från centrum, var där och kollade synen med mamma, för att se om jag behövde läsglasögon, men jag behövde inte :D *pust*.. Mamma skulle efter det gå till coop och hämta ut ett paket (Som jag sen fick reda på var en av mina julklappar :D) och då gick jag till H&M och look around lite där ;) När mami var klar så kom hon till mig och vi köpte en ansiktsmask som jag ska använda mig av ikväll ! :D det ska bli en bit av mitt fredagsmys ♥ Sen så ska jag och mami baka knäck, eller om vi vill så ska vi baka "knäck klubbor" :D det blir något nytt som jag aldrig testat ;) Men nu så ska jag käka ! uppdaterar ikväll :)



- Sara ' ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0