I bibblan :D
2011-12-14 <3 11:44:23
Vardag

halloj !
sitter nu i bibblan med Hanna :D
hon var ensamn så gick upp hit med henne, antar att alla andra sitter i datasalen, men orkar inte gå dit, för jag är lat xd Eller, jag kollar ändå ^^
Japp, dem sitter där :D haha, fett ointresant ? ;d
Men har dans vid 12, tror jag, om vi ska vara hela gruppen och öva till julshowen så ska vi det :]
I'm gonna asking Nelly ;)
Anyway, slutar halv 4 eller tidigare, shit, jag har fan ingen koll på mitt schema :O
Men då ska jag dra hem driekt, för ska städa miitt rum och take it easy :)

Ska kanske också jobba lite för att få ihop pengar till att köpa julklappar !
har inte köpt någon !
och jag ska köpa till Malin, Nelly, Hanna, Mira, Alva, Mamma, Pappa Osv. Osv.. >.<
Jag och Hanna ska köpa julklapp till Nelly på Söndag, I think ?
Annars om det inte går då så måste vi köpa på Måndagen eller Tisdagen
för vi ska byta på Torsdag :D asså gud vad ni bryr er ! ;d
känner mig tråkig :(
Så har inget mer att skriva, skriver mer sen ! :D
- Sara ' ♥

Postat av: eva

hejhej fin blogg, hoppas att du har haft en bra dag :D

kolla/följ gärna min blogg!

2011-12-14 @ 17:16:51
URL: http://ekgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0