More details
2011-12-14 <3 19:17:15
Vardag

Okej, nu är jag mer "sansad" efter 2avsnitt av "Paradise Hotel Norge", haha. Det är faktist ganska kul med tex. pandoras box, parsplittring osv. Checka det på tv6 play varje vardag. Ska börja följa det faktist. Haha, vilken geek jag är!

Igår så slutade jag vid 1 (gör det hea veckan, ouuuf chill!). Haha, det var Lucia-firande i skolan och Wille var med i "tåget", gud vad kul det var att kolla på han! Sen var det en massa fyror som vanligt och fina Fanny som lucia.  Gick hem direkt efter skolan och chillade tills typ halv fyra då jag mötte Viktoria & Ida utanför mig och vi gick till Lucia-saken i centrum. Först så fixade vi uppställningen och hur vi skulle gå och så sen gick vi in och bytte om. Eftersom det småregnade och blåste så gick det inte att tända ljusen så det var lite halvmobbat att gå med ett ljus som inte var tänt.. Haha, sen kom vi igång och vi fick ljusen tända när vi stog och sjöng. Det höll på i typ en halvtimme sen så bytte vi om och sen gick jag och min familj till Stenmo och kollade på min kusins luciatåg, han var en jättegullig pepparkaksgubbe! Aw. Efter så fikade vi med mormor och morfar hemma hos oss. Vid typ åtta så gick jag upp (hade skitont i huvudet och magen för jag inte ätit sen på morgonen, om inte en sked gröt räknas) och kollade på ett Paradise Hotel avsnitt. Hahah, sen så somnade jag vid typ tio ändå.

Idag så slutade jag också ett. Men idag så var det extra chill för att vi hade "pysseldag" och vi gjorde en tomteby. Min grupp gjorde pepparkakshus av äkta pepparkaka. Dock var det rätt krångligt att sätta fast bitarna.. Efter skolan så vr jag först med Julia, Fanny, Linn och Oskar och vi satt typ och kolla på tv och åt bullar. Sen drog Julia och Fanny och då blev det mer fart. Vi satt typ och garva åt allt i gjorde, seriöst. Omg. Vi var tjockt muppiga, jag pratade med min mobbade dialekt och dom satt och asgarva! Sen lekte vi också med Lasersvärd och sånt barnsligt. Vid halv fem så drog jag och Linn hem och jag satte mig och kollade på ett halft paradise avsnitt innan vi skulle äta.

Vilken bibel det blev, oj. Hörs seeeeeeeeeeen lover's


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0